Välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag skriva lite om mitt liv, vad jag gör och vad jag gillar att göra.

 

Jag heter då Malin och är 13 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm och jag älskar hästar, men är även intressead av datorer och kodning. Som du säkert kan se på min header, hur många har sådan text? ;)

 

Min medryttarhäst heter Prippen. Han kommer få en egen kategori som kommer heta just "Prippen" och den kommer uppdateras varje fredag och söndag, som en liten "dagbok".

 

Sen kommer det finnas en mapp som heter Ridskolan. Där kommer jag att uppdatera såfort jag varit på Velamsund, min ridskola. Uppdateras varje Söndag men även andra dagar som jag är där, oftast tisdagar emn inte regelbundet.

 

Ja, det var väl lite från mig ;)) Information om mina kategorier läggs upp i inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0