Prippen!

Sommaren 2010, Lördag den 7 augusti för att vara exakt. Det var då jag blev medryttare på hnm. Tyckte han var lite läskig, han är ganska stor och jag hörde att han kunde busa om det kom en annan häst som busade .. Iaf, när vi kom till ridhuset höll tre unghästar på att busa runt i hagen men Pripp gjorde ingenting. Vi gick in i ridhuset och jag testade galopp och trav och att arbeta honom, gick hur bra som helst! En ängel i boxen, dessutom!

Jag blev medryttare på hnm och vi har haft våra framgångar och motgångar på denhär korta tiden, men vi har även lärt känna varandra och litar på varandra! T.ex. så red jag in till Gustavsbergslugnet med hnm, massor med barn som ville klappa, då kan man tacka loven och helger!
En gång skulle jag hitta vägen till velam och då stötte jag på SaffranCissi, hon visade stigen man skulle rida in på. Prippen skötte sig exemplariskt.
Som sagt så kommer denna kategori att uppdateras varje Fredag och Söndag, kanske nån gång då och då :P
Prippen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0